Jelentkezz koordinátornak vagy tanácsadónak náluk! Térkép nagyítás

AVON tanácsadónő

Ismered és szereted az AVON termékeket, de nincs kitől vásárolnod? Szeretnéd az AVON termékeit kedvezményesen megvásárolni? Esetleg megmutatnád a katalógust másoknak is? Hallottál már valamit róla, de nem tudsz mindent?

A sikeres kezdés most indul. Az Avonnál hozzájuthatsz minden eszközhöz, ami a sikeredhez kell. Az eredményeid rajtad múlnak.

Avon tanácsadó

Keress pénzt személyes értékesítésedből! Avon tanácsadóként a feladatod az AVON világszínvonalú szépségápolási termékeinek értékesítése AVON katalógusból, kapcsolattartás a vevőkkel, vevőkör teljes körű kiszolgálása.

És hogy ez milyen egyszerű?
1. Találni kell vevőket (rokon, ismerős, barát, barátnő, munkatárs, szomszéd, stb..)
2. Mutasd meg a katalógust
3. Add le a megrendelést és vedd át a terméket
4. Add át a terméket, vedd át a pénzt és kérj ajánlást!
5. Rendezd a számlád az Avon felé és árengedményedet kedved szerint használhatod fel.

Előnyök:
•    ingyenes belépéssel kipróbálhatod magad az eladásban,
•     Koordinátorod folyamatosan, az AVON pedig különféle ingyenes tréningekkel (szépség, bőrápolás) segíti munkádat
•    szabadon oszthatod be az idődet
•    internetes rendelési lehetőség
•    Ingyenes házhozszállítás
•    Mátrix díjcsomag (Ingyenes telefonbeszélgetés az Avonnal, Koordinátoroddal, és azokkal, akiket még választasz)

Juttatások:
•    Rendeléstől függő árengedmény
•    Tanácsadói ösztönzők díjainak megszerzése

Feltétel:
•    18 éves korhatár


Félsz belevágni?
Nem kell, én 16 éve nem féltem. Igaz mindenre kíváncsi kamasz voltam. Kitöltöttem egy kupont egy női magazinban, és mivel még nagyon fiatal voltam anyukám segítségével kezdhettem a tanácsadónői tevékenységet. Szoktam hallani, hogy könnyű neked már akkora vevőköröd van, hogy így megéri! Hát most elárulom, nem ezen múlik. 16 év alatt mindig más felé vitt az élet. Azokat, akiket egykor kiszolgáltam Avon termékekkel a távolság miatt már valószínűleg egy másik kedves tanácsadónő szolgálja ki. Persze emberek, szépnek akarni látszó hölgyek mindig voltak körülöttem, akik szerették az Avon termékeit és vásárolták.

Az Avonozás egy hobbi, ahol teljesítményarányosan magasabb a fizetésért, új ismeretségekért saját időbeosztásod szerint csak egy katalógust kell adnod! Minden rajtad múlik, hidd el!
Az Avon tanácsadónői tevékenységet koordinátoron keresztül tudod csak elkezdeni, jelentkezz nálam!


Még több sikerre vágysz?
Az Avonnál nincs határ, csak rajtad múlik mennyire leszel sikeres! Azok, akik Koordinátorként kívánják építeni karrierjüket, vezetőként osztozhatnak az Avon sikereiben.


Jelentkezem tanácsadónőnek


-------------------------------------
 
A weboldalt készítette: Szalontai Teréz